Publius

Szabad változatok demokráciára, köztársaságra és kapitalizmusra liberális fiataloktól.

Powered by

 

Ilyen jókat írtunk

Szabadságfolyam

Force Feed

2012.08.10. 14:53 Máté.Sz

A rabbi esete a zsidó antiszemitával

Címkék: zsidó antiszemita rabbi Jobbik Magyarország Szegedi Csanád

Nem szoktam gyakran egyházi vezetőket dicsérni, de ez úttal mindenképpen kivételt teszek: szeretnék gratulálni Köves Slomónak. A döntése, hogy fogadja Szegedi Csanádot már önmagában figyelemre méltó, ezen felül pedig a közleménye, amit a találkozó után kiadott, egyszerűen csak reményt kelt az emberben, hogy élhet még egyszer egy modern, szabadgondolkodású Magyarországon.

Bár az egész eset olyan, mintha egy rossz viccet mondanánk, túljutva az első nevetéshullámon láthatjuk, hogy nagyon érdekes, ami történt, és rengeteg mindent elmond – többek között a Jobbikról is. Szegedi Csanád származásával én nem akarok foglalkozni, mert őszintén szólva teljesen hidegen hagy a kérdés. Sokkal érdekesebb, hogy a nagy hazafi szerepében tetszelgő képviselő hogyan ajánlhatott fel komoly milliókat egy idegen hallgatásáért, már persze ha a gyanú beigazolódik. Azon is el lehet gondolkodni, hogy vajon a Jobbikból akkor is ki akarták volna dobni Szegedit, ha másról hazudik, és nem zsidó származásáról – de erről is csak elméleti síkon, hiszen erre sem tudunk választ adni. Ezek a kérdések azonban csak azzal foglalkoznak, hogy a jobbikos politikusok mennyire antiszemiták/korruptak – egyik sem lenne túl nagy meglepetés.

Ami viszont meglepetés, hogy Magyarországon van olyan közéleti személyiség, aki felülemelkedik a társadalmi ellentéteken, és a saját maga által vallott értékeket komolyan véve találkozik egy olyan emberrel, akivel valószínűleg alig értenek egyet valamiben.

Ez egy igen meglepő esemény egy olyan korban, amikor levegőnek nézzük azokat, akikkel nem értünk egyet, és még arra sem vesszük a fáradságot, hogy meghallgassuk a másik érveit. A politikai párbeszéd ma annyit jelent, hogy az egyik oldal lekommunistázza, a másik oldal meg lefasisztázza a másikat, miközben értelmes diskurzust vagy vitát nem igen hallani.

Különösen fontos Köves Slomó döntése annak fényében, hogy egy hónappal az eset előtt Vona Gábor egy nyilvános vitára invitálta a rabbit, aki akkor nemet mondott. A magam részéről örültem volna, ha akkor is belemegy a dologba. Persze teljesen más eset a kettő ( az egyik egy pártelnökkel való nyilvános vita, a másik egy privát beszélgetés), de hiszem, hogy szükség van efféle, lehetetlennek tűnő diskurzusokra - még akkor is, ha a baloldal nagy része elveti az ilyet. 

Ha szeretnénk tenni a szélsőséges eszmék terjedése ellen, akkor nem zárkózhatunk el a vitától, sőt: kezdeményezzük azt, és győzzük meg róla a másikat, hogy nem neki van igaza. Legyünk bizakodóak, és higgyük el: ha az igazság a mi oldalunkon áll, akkor egy értelmes gondolatmenettel meg tudjuk győzni a másikat (vagy a hallgatóságot). Persze mondhatjuk, hogy rengeteg emberen nem hat egy logikus érvrendszer sem, tehát a módszer nem százszázalékos, de könyörgöm: a vitától való elzárkózás hány embert győzött már meg a történelem során?

Persze én nem akarok senkit arra kényszeríteni, hogy ha Szegedi Csanád meghívja egy sörre, akkor feltétlenül igent mondjon. Nem állítom, hogy minden kérdésben vitát kell indítani az összes elképzelhető alternatíva megjelenítésével. Azt viszont állítom, hogy a fejlődéshez elengedhetetlen a szabad vitakultúra, és az, hogy mindenki a startvonalra tudjon állni, bármilyen képtelenséget vagy politikailag inkorrekt gondolatot hirdessen is. Ha nem így lenne, akkor valakinek ki kéne szelektálni ezeket a versenyzőket, ez viszont maga lenne az intézményesített korlátoltság. Ne féljünk: ha valaki nagy baromságot állít, akkor azt a választópolgár észre fogja venni, és nem fog ezernél több ember szavazni az adott pártra. Ha azonban mégis ez a párt nyerné a választásokat, az már nem a szélsőségesek hibája, hanem a miénk: ez azt jelenti, hogy nem voltunk képesek egy életképes alternatívát vagy egy meggyőző érvet felállítani az őrültség ellenében.

Köves Slomó felismerte, hogy nem ítélkeznie, hanem segítenie kell, és hogy a párbeszéd fontosabb, mint a gyűlölködés. Ha ő erre képes volt, akkor mi miért nem? Ha egy rabbi fogadhatott egy zsidó antiszemitát, akkor mi miért nem ihatunk meg egy sört Szegedivel, Vonával, esetleg Thürmerrel, Orbánnal vagy Gyurcsánnyal?

 

 

100 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://publius.blog.hu/api/trackback/id/tr724701018

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megfilmesítették a rabbit 2012.08.11. 07:52:54

 Biziclop megrázó videót küldött egy közéleti személyiségről:     Köves Slomó

Trackback: Megfilmesítették a rabbit 2012.08.11. 07:52:50

 Biziclop megrázó videót küldött egy közéleti személyiségről:     Köves Slomó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.10. 20:04:16

Te hülye vagy? KÖTELESSÉGE fogadni Szegedit is, mint mindenkit.

Konszuéla 2012.08.10. 20:07:34

Attitűdöt váltani nem egyszerű dolog. Ennél még nehezebb másokat erre rábírni.
Ebben a történetben Szegedi és Köves is csak sima opportunista. Egyikük sem hős és egyikük sem áruló.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.08.10. 20:08:54

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: Hagyjad, hadd nyaljon a rabbinak!

"szeretnék gratulálni Köves Slomónak" :))

Miért nem Csanádnak, hogy végre felfedte beépített ügynök voltát?

champagneM 2012.08.10. 20:14:51

egy korrupt zsidó, aki amúgy szélsőjobbos (mekkora már!!!) köpönyeget vált, ha érdekei úgy kívánják? micsoda meglepetés.

champagneM 2012.08.10. 20:15:45

az tény, hogy az izraeliták közt Köves messze a legszimpibb

Golgotai 2012.08.10. 20:21:48

Aztán csanád meg slomó elmentek homokozni egyet....

Csucsundra 2012.08.10. 20:23:46

@Konszuéla: fúúúj!!! antiszemitaaa!!! :D

pharmacyli 2012.08.10. 20:26:45

Ez egy túllihegett történet.
Az egyik pontja - politikai: egy politikus folyamatosan hazudott, ez jól beleillik a hazudtunk reggel és este vonulatba. Vonuljon vissza.
A másik pontja - hitéleti: nem tartozik a nyilvánosságra. Köves Slomó rabbi kivételes intelligenciával és beleérzéssel nyilatkozott Szegedi Csanád esetéről - már, amit ilyenkor nyilvánosság előtt nyilatkozhat.
Az esetről kár több bőrt lehúzni.

korrektember 2012.08.10. 20:27:48

Teljes képtelenség, hogy Szegedi Csanád ne tudott volna zsidó származásáról már csecsemő kora óta! Elég, ha ránéz a makkjára, talán azt hitte, hogy fityma nélkül született?

Ne poénkodjunk.

A rabbi meg a Csanád: primitív színjáték. A Jobbik minden belső információja a kezdetektől a mai napig a hitközsében landolt. Első pillanattól. Nem vagyok annyira naív, hogy azt képzeljem, ennyi volt, nincs több infocsatorna!

Tanulságos amit a rabbi mondott: egy zsidó akkor is zsidó marad, ha a fene fenét eszik is! Tehetsz bármit, ha zsidó anya szült, mindig visszafogad a közösség.

Mi magyarok meg marjuk egymást!

Fekete Sámuel 2012.08.10. 20:35:50

Szegedi Csanád mindig is korrupt volt.

Igazából a Jobbik éteri tisztaságának a jele, hogy leleplezték a zsidót. Aki most már megmutathatta az igazi arcát.

Fekete Sámuel 2012.08.10. 20:37:05

Az összes báránybőrbe bújt zsidót elkapjuk, és leleplezzük. És akkor mehetnek sírni a Slomónak, aki meg többet használt nekünk eddig, mint bárki zsidó valaha is, leszámítva talán Torquemadát.

Anti Anyag (törölt) 2012.08.10. 20:40:31

Egyik megélhetési fogadja a másikat. Miért ne tenné?

Kelly és a szexi dög 2012.08.10. 20:44:12

Köves Slomóval pár éve új korszak kezdődött, lehet változni azon az oldalon is!

Szamiz67 2012.08.10. 20:48:51

@korrektember: Részemről ebben a mi magyarok, meg ti zsidók kérdésben biztosan nem vagyok benne a Te, mi magyarok halmazban és egyébként is magad körül, a magad nevében alkoss halmazt lenne a saját nevedben fogalmazva.
Ezt a mi magyarok halmazt egy olyan országban, ahol genetikai alapon teljesen összekeveredtünk a környező népekkel, ahol német, szlovák,lengyel,román,orosz,délszláv, bolgár eredetű nevekkel van teli a 'telefonkönyv', ahol a Jobbik is csak ebből a vegyes genetikai háttérből tud építkezni, lásd pl. a német felmenőkkel rendelkező képviselőit is, értelmezhetetlen ez a mi magyarok külön halmaz.

alien 2012.08.10. 20:51:56

@korrektember: hát tényleg korrekt vagy mit találnál ha benéznél a nyakadon ülő gömböc csontja alá?
a jobbiknak semmi köze a zsidókhoz tényleg sajnálom, de ez így van
nincsenek a hitközségnek hírszerzői a jobbikban tudom ez is szomorú de így van, mert miért és honnan és miért épp nekik?
hitközségből is sok és sokfajta van
a rabbik pedig egyediek és elég függetlenek egymástól, nem olyan hierarchiában állnak mint a katolikus egyház papjai
szóval amúgy minden rendben van és nagyon jókat írtál

alien 2012.08.10. 20:57:36

@Anti Anyag: már milyen megélhetési? mesélj már feszülten hallgatlak.
@Kelly és a szexi dög: most meg mi és milyen oldalon újul meg? csak nem a sztereotip zsidó- figurában? hát ez elég elavult és ugyanakkor kezdetlegesen szánalmas volt, próbálkozz valami jobbal
@Pszientológus: hát még a végén téged is lelepleznek mint emberbőrbe bújt birkát

Fekete Sámuel 2012.08.10. 21:00:30

@Konszuéla: Jézus nem volt zsidó. Jézus KERESZTÉNY volt. Te viszont zsidó vagy.

Fekete Sámuel 2012.08.10. 21:01:25

@alien: Egyébként szerintem Szegedi Csanád nem volt zsidó.

Egészen mostanáig.

Max Cuda 2012.08.10. 21:03:49

inkább arról kéne beszélni izrael hogy szerepelt az olimpián!

segítek: sehogy!! hahaha csöves brigád úgy ahogy van csak szart kavarni tudnak abban aranyérmesek :D :D

Konszuéla 2012.08.10. 21:07:30

@Pszientológus: Te meg néger.
Miután ilyen szuperül megismerkedtünk, elmesélhetnéd, hogy miféle génmanipulációt eszközölt az Úr, hogy egy zsidó nőnek és a Szentléleknek nemzsidó utóda lett.
Félre a tréfával: Jézus sötét, göndör hajjal, kampós nózival és fityma nélkül csüngött a kereszten. Ezt mivel magyarázod?

Netuddki. 2012.08.10. 21:11:00

Címlap? Lerágott csont. A jobbik leszerepelt (megint), a többi magánügy. A csanádka meg lemondhatna a mandátumáról. Úgyse fog, csökkenne az életszínvonala...

Expatblog 2012.08.10. 21:12:14

Aha. Amikor Schiffer szóba állt jobbikos képviselőtársaival, mindennek elmondták, kénytelen volt lemondani a frakcióvezetői posztról.
Holott az LMP álláspontja világos: ügyek mentén politizál.

soproni1 2012.08.10. 21:16:55

Lehet, hogy a szakszolgálat beáldozta Csanádot, hogy Vonát meg Morvait tovább tudják futtatni. Most pihentetik, mint Tomcat-et, majd valahol felbukkan.

fideszesvagyokénis 2012.08.10. 21:36:19

Ne bántsátok már Szegedi Csanádot! Dehogy "tért" ő meg! Pont fordítva, ő akarja a Jobbikhoz csábítani a rabbit!
Azt mondta neki: "Kövess, Slomó!"

bohuš 2012.08.10. 21:38:36

Szerintem igaza volt Köves rabbinak, hogy nem állt ki vitára Vonával, mert, mint ő is megfogalmazta, "minden párbeszédhez kellenek közös axiómák", amik itt nincsenek meg. Ez egyébként minden érveléstechnikai kurzus bevezető órájának első felében elhangzik, nem a rabbitól csodálatos, hogy rájött, hanem az sajnálatos, hogy a bejegyzés szerzője nem.

Húsleves 2012.08.10. 21:45:51

Kern András stílusában

Elfogtunk egy levelet...

"Kedves Csanád felebarátom!

Hát persze hogy segítünk, hiszen félig közénk tartozol (ezért hívlak felebarátomnak). Meg hát az áldott jó szívem, tudod.
Gondolj arra, hogy az életben semmi sem történik véletlenül! A hibáinkból tanulva leszünk egyre bölcsebbek.

Isten, haza, Csanád

U.I.
Egy napon talán majd mi is kérni fogunk Tőled valamit...
"

Behajtó70 2012.08.10. 21:49:24

Naívság, sőt a "készakarva hazudsz" okán kifejezetten gusztustalan azt feltételezni, hogy a jobbikban debütáló igazmagyar-csanádról ne tudta volna származását mindenki, akinek ez dolga volt.

Csanád lebukott. Feladata egyszerűen a magyarok lenácizásának alapot teremteni. A baloldal immár retteghet, szilikati remegő hangon aggóghat, gyurcsány hívhatja német spanját antifa felvonulásra, balos média harsoghat,
felemelhetik szavukat, és rámutathatnak, hogy nagy a baj.

Ugyan! Ami kutyaszarnak látszik és bűzös, az biztosan kutyaszar.

Csanádot nem azért kellett kirúgni, mert zsidó, hanem mert egy aljas provokátor, egy olyan hangadó, akivel igazán soha nem értett egyet a legtöbb követője.

A holokausztozás, zászlóégetés...mind az ő nevéhez fűződik.

Nem kétséges, hogy megrendelésre!

Úgyhogy nem kell a duma, nem lepődött itt meg senki...tudták jól, hogy ki ő...épp ezért választották.

soproni1 2012.08.10. 21:51:18

@bohuš: Van közös. A fészbúkon kering egy meghívó " a mi Gabikánk bar micvojára, a Vona családtól ".

Shopping 2012.08.10. 22:07:49

Melyik az a nyelv, amelyiknek külön szava van azokra, akik nem az adott valláshoz tartoznak?

Ki a toleráns?

Anselmo 2012.08.10. 22:14:33

"Ne féljünk: ha valaki nagy baromságot állít, akkor azt a választópolgár észre fogja venni, és nem fog ezernél több ember szavazni az adott pártra."

Ilyen tényleg nem fordult még elő Magyarországon :)

kapitalista 2012.08.10. 22:14:59

Kedves Szalai Mate
A cikkenek utolso kerdesere szeretnek valaszolni, hogy miert nem?
Mert a BALKAN mindig BALKAN volt es ahogy a hozzaszolasokbol egyertelmuen kiderult ,Mindig BALKAN marad.

bigthereal 2012.08.10. 22:18:57

ebben a sztoriban valami nem tiszta...

tundrazuzmo (törölt) 2012.08.10. 22:27:11

Azért Gyurcsánnyal nem ülök le sörözni...

(mert nem hív meg. hiába könyörgöm a titkárának, el se jut Ferihez az üzenet. Feri azt se tudja, hogy létezem. Ő olyan magasan van, hogyha szarik rám, akkor is én leszek olyan, ha meg elkezdek rá köpködni, akkor is rám hull vissza.)

Peter T. Sinclare 2012.08.10. 22:27:43

@Pszientológus: A keresztény azt jelenti. Krisztus követője. Jézus magát követte? Ó, anyám.

Jézus hithű zsidó volt, többek között ezért is taníthatott zsinagógában. oda nem engedtek be hitetleneket, vagy gójokat. A párthus herceg elképzelés is bukta, mert Róma nem engedte volna, hogy egy jelentéktelen kis porfészek provincia pitiáner szektája vezérének megölése miatt háború robbanjon ki a Párthus Birodalommal. Pártia sem vette volna jó néven, ha pár helyi hajjakend kivégzi az uralkodó egyik fiát.

Bele kell törődni: a keresztény kezdetben majdnem mind hithű zsidók voltak. Jézus nem alapított új vallást, és megmondta, a Tórából egyetlen jod sem veszhet el. Azaz minden törvény és szabály érvényben maradt.

ivrilider 2012.08.10. 22:30:31

egészen elképesztő, hogy itt is, meg a mandineren is a kommentek többsége egyszerűen el sem tudja képzelni azt a helyzetet, amiről szó van. fertőző korlátoltság. igenis sok olyan család van, ahol a származás titok tárgya, abban pedig köves slomónak egyértelműen hitele van, hogy egy útkereső embert fogadott. ezt nem megérteni és helyette különféle hülyeségekkel dobálózni káros éretlenség, ami tényleg sírba viszi ezt a hazát, mert a mélye mégis mindennek az empátiás készség, a világ boldogabb gazdaságai is csak attól működnek (még ha ilyen távolról nem látni is ezt).

Peter T. Sinclare 2012.08.10. 22:31:45

@Shopping: nyugodj meg, a kiválasztottságot hirdető minden vallásban megvan a más hitűek elítélése. A kereszténységben is. A kereszténységet felvett népek nyelvében is van ilyen szó. A zsidók gójoknak, a keresztények pogányoknak nevezik őket. Az más kérdés, hogy a judaizmus etnikai vallás, a kereszténység meg internacionalista.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.08.10. 22:31:59

Nekem Szegedi Csanád már több, mint 2 éve sem tetszett olyan nagyon:
karakan.blog.hu/2012/08/10/1848_te_csillag

Túllihegte a szerepét.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.08.10. 22:36:39

jáááj, gratulálok a rabbinak muhahhaahhaa....
naná
arról mikor lesz poszt, hogy a szélsőjobb tele van ilyenekkel?
bácsffy diána bm-es papájától, idáig nagyív ez, kicccsssit magaslabda

Martian (törölt) 2012.08.10. 22:40:26

@Pszientológus: "Jézus KERESZTÉNY volt"

Hát Jézus biztosan hányna attól, amit azóta rá hivatkozva (az ószövit is bekanonizáló) "kereszténység" nevében elkövettek.

korrektember 2012.08.10. 22:40:42

@Peter T. Sinclare: Bakker, ha te ennyire sötét vagy, miért nem szúrod a rozsdás bökővel tökön magad?

Makkasz 2012.08.10. 22:42:44

Koves Slomo tevekenyseget sajnos nem ismerem, de nincs itt szo valamifele felemelkedettsegrol Szegedi fogadasa kapcsan, tette a kotelesseget, ahogy mindannyian tesszuk. Nem is volt mas valasztasa, ha belegondosz. Neve alapjan jo figura lehet (pozitiv eloitelet talan nem akkora gaz), szivesen talalnkoznek vele.

korrektember 2012.08.10. 22:44:52

@ivrilider: A zsidósághoz tartozni, zsidónak lenni annyi, mint részesülni azokban a privilégiumokban, amiket e közösség biztosít tagjai számára. Ma csak előnye van annak, ha zsidónak tudhatod magad.

Mi okból titkolták volna el a gyerek elől a származását? Hát nem lehetsz ennyire korlátolt!

TGabi 2012.08.10. 22:55:01

Lehet, hogy én vagyok naiv vagy nem túl életszerű gondolkozású, de szerintem simán elképzelhető, hogy Szegedi tényleg rádöbbent, hogy a neonáci gondolkodás valóban járhatatlan út és korrigálni akarja magát.

(Tényleg elég katartikus lehet ilyen náci párt egyik vezetőjeként megtudni, hogy hol sínylődött a II. világháború éveiben a nagymama és hogy ki is ő .)

Amennyiben Szegedi komolyan gondolja a bocsánatkérést és a változást, akkor támogatást érdemel.

Ne feledjük: olyan emberről van szó, aki néhány éve még szögesdrótos, kutyás rendvédelmi telepre akarta bezáratni a romákat, állandóan a zsidó értelmiséget vádolta a magyarság gyalázásával, és az volt a rögeszméje, hogy a zsidók "el akarják foglalni az országot."

Ilyen előzmények után ez a változás hitelesnek tűnik...

baliquez 2012.08.10. 23:19:34

Ebből is látszik hogy a Zsobbik csak váltópártja a Zsidesznek. Ugyanis ha nem így lenne akkor egyetlen mondattal elintézték volna amikor kipattant az "ÜGY":

- Uraim és Hölgyeim, a zsidókkal nincsen semmi probléma, - példát vehetünk róla mennyire megőrzik a hagyományaikat -, nekünk a cionista háttérhatalom ellen van állásunk. További szép napot.

És nyertek volna még egymillió szavazót, mert szerintem sokan szeretnének egy NEM antiszemita ám cionistaellenes rendpártot.

baliquez 2012.08.10. 23:22:25

Zsegedi Zsanád egy gerinctelen (fitymatulajdonos) sábeszgój, ez volt a szerepe, Vona meg gyenge volt kihasználni a szitut. Beégtek mindketten. Átgondolatlan, primitív kommunikációval veszíteni fognak, pedig a tömegek szemében az a népszerű hogy ők aztán "megmondják a tutit".

2012.08.10. 23:32:14

@FILTOL: Csurka szerint Vona szefard zsido.
Ja, tudom, Csurka is beepitett komcsizsido. Volt.

Rezonőr 2012.08.10. 23:38:44

Téma uncsi, "ezúttal" egy szó, egybeírandó.

2012.08.10. 23:41:44

@FILTOL: Nyugi, vard ki a veget, ha a Jobbik mar nem kell a fidesznek, vagy nem bologat jo utemben, ki fog derulni egy-ket disznosag. Messze meg 2014. Ez lehet, hogy teszt volt, hogy reagalja le a jobbik, lehet, hogy az elso jel a szethuzasra.

2012.08.10. 23:43:34

@baliquez: SZerintem egyszerubb a dolog: keves a penz, sok a zseb. Folyik a tulekedes.

kanálwarrior 2012.08.11. 00:19:57

Tudjátok szerintem mi a vicces? Most hogy kiderült hogy Szegedi mégse olyan jó arc, azok az emberek akik eddig itták minden szavát, most itt bizonygatják nekünk, egy csapat vadidegen embernek hogy márpedig ők kezdettől fogva látták hogy nem stimmel valami körülötte :D
Tisztára mint amikor Kokó elvesztette a világbajnoki címét :D "Ááá, nekem sosem volt szimpatikus, beképzelt egy alak, és nem is bokszol olyan jól. Ugye Pista, neked is mindig mondtam?" :DDDDDDDD

Drang 2012.08.11. 00:33:41

Slomó nemigen tehetett mást, elvégre a zsidók származási alapon definiálják önmagukat. Mástól persze ugyanezt kikérik maguknak, kivéve, ha az valamiféle pozitív kontextust hordoz. Így például a magyar Nobel-díjasok kétharmadának zsidó származása fontos (pedig zsidó vallású alig volt közöttük), míg a kommunista rémuralmak vezetőinek és terrorlegényeinek zsidó származása csak valamiféle mellékes és lényegtelen körúlmény.

SvenH. (törölt) 2012.08.11. 00:36:47

en meg korul is meteltetem magam ket evnyi es NETTO 3 millas fizukaert
az tesokak kozott is 70 milla, azert egy biboldonak okoskodasait vegighallhatni az nuku...
azt azert remelem hogy a vonatjegyet auschwitzba szegedi abbol a 70 millabol fogja fizetni es nem lesz akkor nagy zsido hogy meg arra is valahonnan mashonnan nyulja le a penzt

Kopó 2012.08.11. 00:37:31

Utolsó előtti bekezdéshez szólnék hozzá. Ahhoz, hogy mindenkit engedni kell a startvonalhoz állni. Csak egyetlen szó. Weimar.

Kopi3.14 2012.08.11. 00:51:54

@Drang: mivel a vallásuk és a népük neve ugyanaz, ezért nem nagyon tudják másképp kezelni azt, aki származásilag zsidó. Hol és kik szokták emlegetni azt a nagy zsidó származást? Inkább hallom a piarista, stb. oktatást mint forrást, hogy hirdetve van.
Akinél nem játszott szerepet a zsidósága tetteiben, pl. a kommunistáknál, ott miért kéne felemlegetni?

@TGabi: a zsidó értelmiség magyarsággyalázását végül is pont összehozta, vagyis kivételesen nem hazudott egy politikus.

@Shopping: csak nem a gyaurra gondolsz? Vagy esetleg csak nem gondolkodsz, netán műveletlen vagy?

nyulaspista 2012.08.11. 06:30:44

ez a Köves egy szent...

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.11. 07:04:18

Köves nem tehetett mást, csak azt, hogy fogadja Szegedi Csanádot. Ez a dolga.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.11. 07:08:38

Biztos mindenki ismeri az eltévedt bárányról szóló példabeszédet. Jelen esetben Szegedi Csanád eltévedt (megtévedt) bárány.
Miért tagadta (tagadhatta) volna meg tőle Köves a találkozót? Szerintem nem tagadhatta meg, még az anyagyilkosokat is meg szokták hallgatni a rabbik, papok.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.11. 07:21:28

Szegedi Csanádot zsidó antiszemitának titulálod. Szerintem ez nem teljesen igaz.
Szegedi úgy lett antiszemita, hogy NEM TUDTA, hogy ő zsidó. Mikor megtudta, hogy a nagymama zsidó, akkor elkezdett változni a véleménye, míg végül bocsánatot is kért Kövestől a zsidókkal kapcsolatos megnyilvánulásaiért.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.08.11. 07:35:10

@korrektember:

"egy zsidó akkor is zsidó marad, ha a fene fenét eszik is! Tehetsz bármit, ha zsidó anya szült, mindig visszafogad a közösség"

Spinozát jól kiközösítették és soha nem fogadták vissza. Igaz nem is kérte.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.11. 07:37:31

@korrektember:

"egy zsidó akkor is zsidó marad, ha a fene fenét eszik is"

Ugyanez a helyzet egy kereszténnyel is.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.11. 07:38:59

@Pszientológus:

Jézus utolsó 3 évében volt keresztény, előtte zsidó vallású volt. Nemzetiségileg pedig mindig zsidó volt.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.11. 07:42:34

@Peter T. Sinclare:

Tévedsz. Jézus új vallást alapított.

S bár az első 30-40 évben a kereszténység még reménykedett az összes zsidó megtérítésében, mér akkor is külön vallás volt. A végleges szakítás valóban csak a 60-as években következett be, azaz kb. 35-40 évvel Jézus feltámadása után. Az állami hatóságok (Róma) is ekkortól ismerte el a kereszténységet önálló vallásnak, addig zsidó szektaként kezelte.

2012.08.11. 08:22:02

Jójó, de a zsidajok miért Magyarországon buzulnak? Lehet hazafáradni izraelbe.

staropramen 2012.08.11. 08:23:56

"akkor mi miért nem ihatunk meg egy sört Szegedivel, Vonával, esetleg Thürmerrel, Orbánnal vagy Gyurcsánnyal?"

Az magánügy, hogy ki mit bán meg( ha megbán), ki hazudozik ,ki kinek bocsát meg (ha megbocsát) ki uszít,ki beszél szimplán marhaságokat, de már bocsáss meg , én az általad emlitett alakokkal egy levegőt sem kívánok szívni, nemhogy beüljek egy kocsmába sörözni velük.
Ehhez másr különlegesen erős gyomor kell.
Legalább azt válogassuk meg, hogy kvel mutatkozunk nyilvános helyen.

Nazareus 2012.08.11. 08:34:17

És persze ott a csúsztatás a cikkben:
"Azon is el lehet gondolkodni, hogy vajon a Jobbikból akkor is ki akarták volna dobni Szegedit, ha másról hazudik, és nem zsidó származásáról "

Nem azért dobták ki, mert kiderült, hogy zsidó, hanem mert vesztegetni akart. Bárcsak minden párt igy viselkedne a tagjaival!

Karipapa01 2012.08.11. 08:38:06

@Pszientológus: Jó lenne, ha elolvasnád a feszületem levő titulust, ha már előtte térdelsz: Názáreti Jézus a zsidók királya. Na te sem jártál hittanra...

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2012.08.11. 08:53:36

Ilyen blogcím mellett nem snassz az "ez úttal"?

"... reményt kelt az emberben, hogy élhet még egyszer egy modern, szabadgondolkodású Magyarországon."

Kik is ezek a bizonyos emberek?

"... a jobbikos politikusok mennyire antiszemiták/korruptak ..."

És a többi politikus?

"... találkozik egy olyan emberrel, akivel valószínűleg alig értenek egyet valamiben."

Vagy ha ő küldte a Jobbikba, akkor mindenben.

"... Vona Gábor egy nyilvános vitára invitálta a rabbit, aki akkor nemet mondott."

Talán mert Vona Gábort nem ő/ők küldték a Jobbikba?

"Köves Slomó felismerte, hogy nem ítélkeznie, hanem segítenie kell, és hogy a párbeszéd fontosabb, mint a gyűlölködés."

Én azért nyugodtabb lennék, ha nekem nem egy Köves Slomó nyújtana bármiben is segítséget Magyarországon. Bennem még él annak emléke, miként "segítették" egymást a zsidók, amikor egy részük nemzeti kisebbségkénti elismertetésükön fáradozott.

házelnök 2012.08.11. 09:03:52

@korrektember:

Nem írom, hogy baromarcú, hanem csak gondolom.
Hány fiúgyermek járt orvosnál ateista, vagy sűtkatolikus szülők gyermekeként fitymaszűkület miatt?
Akkora barmok vagytok ezzel a hülye zsidózással mint a Gellérthegy.

Szamiz67 2012.08.11. 09:51:39

@Gondolkodni Próbáló Birca: Nem lehetne valami közös nevezőt találni, pl. embernek maradni egész életünkben?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.11. 10:05:04

Szegedi Csanád esete a példa arra, hogy soha nem tudhatjuk, hogy a családtagjainknak vannak-e titkaik és ha esetleg igen, akkor azok milyenek. Ahogy azt se tudhatjuk tutira, hogy van-e a családban "elbújva" egy zsidó, arab, náci, kommunista stb... ős....

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.11. 10:12:07

Zsidó antiszemita? Nagy dolog... Én ismertem olyan, magát zsidónak valló faszkalapot, aki kurvabüszke volt a zsidóságára, ugyanakkor egy igazi tahó volt. Egy alkalommal elkezdett basztatni, hogy milyen vallású vagyok. Mikor nagyon nem akart leszállni rólam, akkor közöltem vele, hogy antiszemita. Az isten barma nem tudta, hogy mi az... :DDD
(fura, de még ettől sem váltam valóban azzá... akkor is szartam magasról a származásra, vallásra, azóta is)

vladimir964 2012.08.11. 10:27:12

Köves Slomó csupán azt tette, amit minden vallási vezetőnek, illetve papnak (lelkésznek, rebbinak, stb.) tennie kéne a világban: a megbékélést, normális együttélést propagálnia és elősegítenie, minthogy VALAMENNYI világvallás alaptétele a béke, egyenlőség és szeretet, amit bizony épp a vallási vezetők szoktak volt leggyakrabban elfelejteni, amikor beleártják magukat a politikába, illetve benyalással igyekeznek helyzetbe hozni vallásukat.

pirimogyoró 2012.08.11. 10:27:28

@Szamiz67: "Nem lehetne valami közös nevezőt találni, pl. embernek maradni egész életünkben?"

Nem lehet, amíg sokaknak éltető elemük a gyűlölet. Ha nem zsidóznának, akkor cigányoznának, ha azt sem lehet, akkor melegeznének. És ezt megcsinálja az a büdös seggű paraszt is, aki a kocsmába hordja a fizetését, megrúgdalja az asszonyt, mert nem ízlik a vacsi és nyakonvágja a gyerekeket, de jó kereszténynek tartja magát.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.08.11. 11:04:47

Nem lepne meg ha Kövesről meg az derülne ki, hogy az ő nagyszülei meg nyilasok voltak... Olyan szép kerek sztori lenne. Vagy csak egy basúgot akar magának nevelni a rőt szakállú álrabbi.

Éhes_ló 2012.08.11. 11:50:31

@alien: olyan hülye azért nem lehetsz, hogy magad is elhidd amit itt hazudozol.
MINDEN valamit magára adó cionista szolgálatnak vannak beépített emberei, informátorai a széljobb mozgalmakban.
Eddig minden ilyen mozgalomról kiderült (nem csak nálunk, hanem a németeknél is), hogy a szolgálatok emberei sok helyen maguk alkottak széljobber szervezeteket.

Ezért ez a sza.keverés a jobberekenek nem újdonság.
Inkább a kezelése, ami eleddig profi volt - már ami egy ilyen médiában gerjesztett szmötyivel egyáltalán elmondható, megtehető.

A szolgálatok aktivitása tehát nem csökkenni, hanem nőni fog.
Ez önmagában alkotmányellenes, de mit lehet tenni, ha maguk a szolgálatok, melyek alkotmányvédelemre lettek létrehozva sértenek törvényt folyamatosan a háttérhatalom teljes egyetértésével.

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2012.08.11. 12:05:26

@EdinaEdina: Nálatok lehet hogy így van, de én hála istennek ilyen kardinális kérdésekben rendelkezem autentikus ismeretekkel.

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2012.08.11. 12:15:24

@vladimir964: @Éhes_ló: Vagy így: "Ez önmagában alkotmányellenes, de mit lehet tenni, ha maguk a szolgálatok, melyek alkotmánysértésekre lettek létrehozva védik a törvényt folyamatosan a háttérhatalom teljes egyetértésével." :)

komplikato 2012.08.11. 18:46:57

@Nazareus: "Nem azért dobták ki, mert kiderült, hogy zsidó, hanem mert vesztegetni akart."

Ezt egyetlen aggyal rendelkező élő ember nem hiszi el neked. Minden esetre vicces dolog, hogy az EP asszisztensi fizujából vették meg a srácok az égetendő EU zászlót. Mondjuk eleve tök hiteles volt mindig is ez EP nyomulásuk mellé az EU ellenes hangulatkeltés. De azért anyjukat eladták volna az EP képviselői posztokért ... Morvai meg eleve egy megélhetési köpönyeg forgató, sok mindenkinek dolgozott ő már. Szóval ezek a "becsületesek" a csapatban akkor elég nagy gáz, pláne ha a kocsmai mentalitást és probléma megoldó képességet is mellétesszük amit eddig sikerült felmutatniuk.

korrektember 2012.08.11. 21:36:55

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Szerintem te magadra is magasról szarsz! De lelked rajta. :) vagy mi...

korrektember 2012.08.11. 21:40:28

@városjáró: Nem lepne meg ha Kövesről meg az derülne ki, hogy az ő nagyszülei meg nyilasok voltak... Olyan szép kerek sztori lenne.

:) Erre igyunk!

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.12. 08:39:51

@korrektember: inkább a magadfajta, gerinc nélküli nyilaspalántákra. "vagy mi..."

alien 2012.08.13. 17:30:44

@Éhes_ló: hát hazudozni nem tudom biztos te szoktál, azt írtad, hogy a hitközségnek vannak ott emberei, a hitközség és a moszad nem ugyanaz, a moszadnak mindenhol vannak emberei ez tuti remélem épp mögötted is áll egy csinos '22-sel. de félre a tréfát a hitközségben öreg zsidók vannak, menj el nézd meg, nem azok a beépülős gyerekek

Fekete Sámuel 2012.08.16. 05:22:16

@Karipapa01: Azt gúnyból kapta a zsidóktól! Te zsidó! Te zsidó! Te mocskos zsidó!

Fekete Sámuel 2012.08.16. 05:24:06

@neoteny: Cserébe axiomatikus alapon fölfedezte Istent.

Fekete Sámuel 2012.08.16. 05:25:51

@Peter T. Sinclare: Nicsak, hirtelen kiderül, hogy szerintetek mégis a származás, a gének amik számítanak és nem a vallás. Miközben a náciktól irtóztok, ti magatok vagytok a legnagyobb nácik. Így magyarázkodsz te is, farizeus. Undorítóak vagytok, már Jézus is megmondta.

Fekete Sámuel 2012.08.16. 05:26:50

@városjáró: Jajj, te városjáró, ha minden zsiddancs olyan degenerált volna mint te, nem jelentenétek semmi veszélyt az emberiségre!

Fekete Sámuel 2012.08.16. 05:29:15

@Konszuéla: Kereszténységben a hit számít, nem a származás. Az csak a náci, eugenista judaizmusban számít.

Megértelek, hogy te, mint zsidó, kénytelen vagy a náci judaizmust követni, de kérlek ne tedd ezt az eugenikus nézőpontodat a keresztények számára is kötelezővé.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.08.16. 06:14:45

@Pszientológus:

Fölfedezte Istent avagy Természetet. Ezért közösítették ki a zsidók -- és rakta később indexre a könyveit a Katolikus Egyház.

Karipapa01 2012.08.16. 11:26:08

@Pszientológus: "Azt gúnyból kapta a zsidóktól! Te zsidó! Te zsidó! Te mocskos zsidó!"

Ne idegeskedj, mert nem fog felállni a f..szod :-D

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.08.16. 17:46:28

@Pszientológus: hijába aki jobbber, az épeszű nem lehet!
süti beállítások módosítása